2011. szeptember 2., péntek

Whitney Houston "I Look To You" magyarul

Most egy dalszövegfordítás hoztam, még pedig azért, mert Whitney Houston "I Look To You" című dalának magyar fordítását rengetegen keresik az oldalon. A dal, az énekesnő 2009-es albumának címadó dala és kislemeze volt, szövegét az R&B énekes, R. Kelly írta.


Rád tekintek

Amint most leülök,
Mennyország, hallgass meg engem!
Elveszett vagyok motiváció nélkül,
miután mindenemet feláldoztam.

Téli viharok jöttek
és beárnyékolták a napomat
Mindazok után, amiken túlestem
Kihez is fordulhatnék ezen a földön?

Rád tekintek,
Rád tekintek.
Miután minden erőm elhagyott,
benned erőt leltem
Rád tekintek
Rád tekintek.
Amikor a dallamok itt hagynak,
benned hallom a dalt.
Rád tekintek.

Majdnem elvesztettem a levegőt,
Nem maradt már miért küzdeni,
Soha többé nem süllyedek a magasba
miközben keresem azt a nyitva hagyott ajtót.



És minden út, amit megtettem
A megbánáshoz vezetett.
És nem tudom, hogy átvészelem-e.
Nincs mit tenni, csak hogy felemelem a fejemet

Rád tekintek,
Rád tekintek.
Miután minden erőm elhagyott,
benned erőt leltem
Rád tekintek
Rád tekintek.
Amikor a dallamok itt hagynak,
benned hallom a dalt.
Rád tekintek.

A gátjaim összeomlottak
A falak, amik itt voltak
Összedőlnek mellettem

Esik az eső
A vereség hívogat
Szükségem van rád, hogy szabadon engedj

Vigyél messze a harcoktól
Szükségem van rád
Hogy rám ragyogj

Rád tekintek,
Rád tekintek.
Miután minden erőm elhagyott,
benned erőt leltem
Rád tekintek
Rád tekintek.
Amikor a dallamok itt hagynak,
benned hallom a dalt.
Rád tekintek.


Eredeti dalszöveg: azlyrics.com
Dalszövegíró: R. Kelly
Fordította: CeeCee

5 megjegyzés:

  1. Egyre többször hallgatom ezt a gyönyörű dalt,és nagyon szomorúnak gondolom Az Énekesnő bánatát.A sorokba belegondolva és felismerve-szörnyű érzés a társas magány.Ebben az érzésben biztosan nem volt egyedül.

    VálaszTörlés
  2. sinking to rise no more= süllyedve hogy többé ne emelkedhessek fel ... én inkább így fordítanám a "soha többé nem süllyedek a magasba" részt...

    VálaszTörlés
  3. nagyon szép, csak az érti igazán akinek van,(volt) hasonló érzése.

    VálaszTörlés
  4. nyugodj békében Whitney!

    VálaszTörlés
  5. egy fantasztikus dal, egy fantasztikus előadótól, aki élete legfontosabb harcát elveszítette... és sajnos a lánya is az ő sorsát követte...

    VálaszTörlés