2012. október 28., vasárnap

Küszöbön: 'I Will Always Love You: The Best of Whitney Houston'


November 13-án jelenik meg az "I Will Always Love You: The Best of Whitney Houston" címet viselő dupla album. Egy, korábban még nem hallott dal kapott helyet rajta "Never Give Up", azaz "Sose add fel!" címmel. A dal producerei Jermaine Dupri és Bryan-Michael Cox voltak. Ebből érkezett egy részlet a napokban.


DISC 1
1. You Give Good Love
2. Saving All My Love for You
3. How Will I Know? (Remastered)
4. Greatest Love of All
5. I Wanna Dance With Somebody (Remastered)
6. Didn’t We Almost Have It All
7. So Emotional (Remastered)
8. Where Do Broken Hearts Go?
9. I’m Your Baby Tonight
10. All the Man That I Need
11. I Will Always Love You
12. I’m Every Woman
13. I Have Nothing (Remastered)
14. Exhale (Shoop Shoop)
15. I Believe in You and Me (Film Version)
16. My Love Is Your Love
17. I Look to You (with R. Kelly)


18. Never Give Up


DISC 2
1.  Love Will Save the Day   
2. One Moment in Time   
3.  It Isn't, It Wasn't, It Ain't Never Gonna Be (with Aretha Franklin)    
4. My Name Is Not Susan
5.  I Belong to You    
6. Run to You
7. Queen of the Night
8. Count on Me" (with CeCe Winans)    
9. Step by Step       
10. It's Not Right But It's Okay   
11. I Learned from the Best
12. If I Told You That
13. Heartbreak Hotel (featuring Faith Evans and Kelly Price)    
14. Million Dollar Bill

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése