2011. augusztus 25., csütörtök

Újítás az oldalon

Arról indítottam szavazást, hogy szeretnétek-e albumkritikákon kívül, más cikkeket is olvasni az oldalon. Eddig még egy szavazat sem érkezett ellene, ezért úgy gondoltam, megpróbálom. Köszönöm a szavazatokat és a bizalmat!

Amikor feltettem a kérdést, még éles elképzelésem nem volt a megvalósításról. Eddig arra jutottam, hogy napi, vagy rendszeres hírközléssel nem szeretnék foglalkozni, hiszen bőven akad olyan honlap, amelyek erre szakosodtak, de a szerkesztést is monotonná tudja tenni a  ez a fajta kényszer. Ezért, úgy gondoltam inkább érdekességeket hoznék. Érdekes híreket, videókat, fellépéseket, zenéket. Cikkeket a zenéről, zenei jelenségekről, és hasonlókról. Új vagy éppen feledésbemerülő előadókról. Gyakorlatban körvonalazódik majd ez ki jobban, most ezek az elképzeléseim. Nem ígérem, hogy mindennap lesz valami, de több bejegyzésre lehet számítani, amik nem befolyásolják az albumkritikák megírására szánt időt. Remélem, nem okozok majd csalódást!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése