2012. április 4., szerda

Miért rohan Rihanna?

Igen, megint élek a jó öreg trükkel, vagyis egy nagy kedvenc nevével próbálok felvezetni egy új előadót. Viszont aki még nem ismeri a történetet, nem sokára maga is belátja, nincs is oly messze egymástól az a két név, hogy "Rihanna", meg "Rita Ora". 

Rita Orat több mint két éve bújtatja Jay-Z, avagy a Roc Nation. Képekben fel-fel bukkant, hiszen modellkedik, meg már 2009 óta mozog zenészek közt. (Szerepelt Jay-Z "Forever Young" és Drake "Over" c. klipjében is.) Pont ezért egy jó ideig azt beszélték az emberek, bizonyára ő is egyike a 'hangja nincs csak arca' típusú énekesnőknek. Több mint másfél év kellett ahhoz, hogy a hangja is felcsendüljön, végül pedig idén februárban (számunkra) egyik pillanatról a másikra Jay-Z úgy döntött bemutatja felfedezettjét

Ebből a kis történetből jött aztán az elmélet, - amit megjegyzem, nem én találtam ki, de én is osztom-szorzom a gondolatot, -  hogy azért nem tudunk jelenleg levegőt sem venni anélkül, hogy hallanánk valamit Rihannáról, mert már meg van helyette az utánpótlás. Ha így tekintjük, nem is tűnik olyan hihetetlennek a gondolat, hogy Rihanna azért nem hagyta ott a koncertezést betegen, azért nincs szünet két albuma közt és azért minden szenzáció hajhászása, mert 1) ő bent akar maradni, 2) a belőle élő emberek gyorsan le akarnak húzni róla minden bőrt, amíg még lehet. Az is gyanús, hogy Rita Ora 'hirtelen kihozása' egyből azután történt, hogy Rihanna megtette első olyan lépését, amit már a Roc Nation sem kívánt támogatni. Egy valamiért viszont kételkedek ebben az elméletben, még pedig azért, mert nehezen tudom elképzelni, hogy a sok megvásárolt érdeklődés egyik-napról a másikra értékét veszítené. Szerintem még 5 év múlva is veszik majd Rihanna 75. stúdióalbumát. 

Tehát ez a története a címnek, ami egy Rita Ora nevű énekesnőt kívánna felvezetni, aki tőlünk nem is olyan messze, Koszovóban látta meg a napvilágot, viszont már az első születésnapját Angliában ünnepelte. 2008-ban Craig Daviddel volt közös dala, de ő szerepel DJ Fresh slágerében is, ami már ismerősebb lehet. Amerikában idén februárban mutatták be "How We Do (Party)" című dalát. Angliába pedig az "R.I.P."(ft. Tinie Tempah) című dalát szánták, amit Drake eredetileg Rihannának írt a 'Loud'-ra, de neki nem kellett. Rita Ora bemutatkozó albuma idén jelenik meg, olyan zenészek közreműködésével, mint Will.I.Am, Ester Dean, Drake, The-Dream, vagy Stargate. 








2 megjegyzés:

  1. Én úgy tudom, hogy Jay-Z is lenyilatkozta, hogy csalódott Rihannában, amiért nőverő exével duettezett. By the way, nem érdekes, hogy Rihanna egyből olyan szőke lett, mint Rita? Ilyenkor az emberek akarva-akaratlanul összehasonlítják kettejüket. De hát erről is Rihanna tehet ugyebár. Most, hogy fekete lett és féloldalt lenyírt, tiszta Cassie Ventura, ami egyébként megint csak nem meglepő, ugyanis Rihanna karrierjét a kezdeti időkben leáldozónak találták, amikor Cassie nyomult az első albumával. Cassie azonban eltűnt, Rihanna révbe ért, most Cassie visszatért a King of Heartscsal, ami egyre sikeresebbnek mondható, így most a másik "ellenséget" próbálja kiszorítani. Akkor, egész eddig az volt, hogy Rihannának idén nem lesz se albuma, se turnéja. Minap a Capital FM-nek lenyilatkozta, hogy turnéra indul a Talk That Talkkal. Nem akarok Rihanna ellen lenni, félreértés ne essék, de azért nem kell őt félteni.

    Egyébként én teljes mértékben Rita mellett állok, mert már elég Rihonnyából egy életre.

    VálaszTörlés
  2. Nem akarsz Rihanna ellen lenni, de azért már elég belőle... értjük, értjük. :D
    Szerintem ha Rihanna nem kellene az embereknek, már a Pon De Replay után leírták volna, de mégsem. 7 év után még mindig kíváncsiak rá azért valljuk be, elég sokan, köztük én is, nem tagadom. Egy eléggé die-hard rajongó vagyok, ezért veszem be talán nehezebben az újdonságokat, mint ezt a Rita csajszit. Mikor először megláttam a tévében, azt hittem, hogy valami újabb román liba, aztán mikor megtudtam, hogy Jay-Z-éknél van, kicsit nagyot néztem.
    Különben meg nem értem, hogy miért ne működhetne a kettő együtt? Vagy ha ez nem megy, akkor meg győzzön a jobbik, de mivel Rihanna volt előbb, szerintem ne őt hibáztassuk az esetleges hasonlóságok miatt...

    VálaszTörlés