2011. október 20., csütörtök

A várva várt klipek! 'Criminal' vs 'We Found Love'


Tessék belerakni a pasidat a videoklipbe, hogy aztán azért pityereghess, hogy miért foglalkozik mindenki annyit  a magánéleteddel, VAGY tessék összejönni a klipbeli partnerrel, hogy azért vidámkodhass, hogy megint mindenki rád figyel. Csak hogy legyen egy-egy rossz szavam mindegyikhez.

A kedvenc sztorim még is az, hogy Rihannára a forgatás során rászólt a földtulajdonos bácsi, hogy ne ugrándozzon ilyen pucéran a búzái között. lol.

Ahogy Britney, úgy Rihanna is a rossz fiúba szeret bele, nézzük meg, mi sül ki belőle! (Mi ez a nagy VEVO-YouTube ellenesség?)

Britney Spears 'Criminal'
Kicsit féltem, hogy ez a videó is átmegy valami olyasmibe, mint az előző. Az 'I Wanna Go'-nál nem tudtam, sírjak vagy nevesek inkább. De szerencsére ez a szintű beteges vonzalom a gagyisághoz az új klipben nem kapott szerepet. Boldogan fogadtam, hogy végre megint a csinos Britney-t lehet nézni, a színészi képességeit azonban kétségbe vonnám. A klip élvezhető volt. Kicsit régi vágású, de a dal is az, és nem a negatív értelemeben.
Rihanna 'We Found Love'

Rihanna on WhoSay
Rihanna klipje igazi kisfilm lett, amit a rengeteg jelenet mellett a gyönyörű kép, és a jól kitalált sztori is továbbragoz.
A klip előtt eszembe jutott, hogy Rihanna azt nyilatkozta, ez a legmélyebb videó, amit készített, én pedig kicsit kételkedtem. Az intro után pedig már azon elmélkedtem, hogy talán ez a bevezetés egy kicsit túl komoly volt ehhez a tingli-tangli dalhoz, de a sztori egyre csak felgördül, és kiderül, hogy még sem. Akkor pedig eszembe jutott, hogy 'ja tényleg, valami megbotránkoztatóra kell számítani' majd elképzeltem a háborgó szülőket. De aztán jött a tanulságos befejezés, ami ezt a képet is eloszlatta. Végül pedig azt mondom, hogy nagyon  tetszett a klip, és újra megnéztem. Ezt a fordulót számomra Rihanna nyerte, pedig ha a dalokat versenyeztetném, pont az ellenkező eredmény születne.
Neked melyik klip tetszik jobban?
Britney Spears 'Criminal' Rihanna 'We Found Love'   
pollcode.com free polls 
Hivatozások:
vibe - rihanna-video-shoot-halted-confused-farmer 
mtv - britney-spears-criminal-video-director
dailymail - Rihanna-debuts-new-boyfriend-Dudley-OShaughnessy-hand-picked-star-video

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése